TIETOSUOJASELOSTE – ASIAKKAAT
Muut rekisterin käyttötarkoituksen kannalta tarpeelliset tiedot
Yleisen tietosuoja-asetuksen (679/2016/EU) 13 ja 14 artiklojen mukainen tietosuojaseloste.
1. Rekisterinpitäjä
Bridge Impact Oy
Y-tunnus: 2990856-5
Kornetintie 3, 00380 Helsinki
privacy@bridgeimpact.fi
2. Rekisteriasiat
Tietosuoja-asioista vastaava vastaa viimeistään kahden arkipäivän kuluessa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin, ota yhteyttä osoitteeseen privacy@bridgeimpact.fi.
3. Rekisterin nimi
Bridge Impact Oy:n asiakas- ja päättäjärekisteri.
4. Henkilötietojen käsittelyn oikeusperuste ja tarkoitus
Henkilötietojen käsittelyn perusteena ovat meidän oikeutetut etumme, asiakkaan suostumus, sopimuksen täytäntöönpano ja/tai lakisääteinen velvoite.
Yritysasiakkaiden henkilötietojen käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, yritysasiakkaiden ja Bridge Impact Oy:n välisen sopimus- ja toimeksiantosuhteen hoitaminen, ylläpito, kehittäminen, analysointi ja tilastointi.
Päättäjien henkilötietojen käyttötarkoitus on Bridge Impact Oy:n sähköinen ja suoramarkkinointi, mainonnan kohdentaminen, mielipide- ja markkinatutkimukset sekä Bridge Impact Oy:n liiketoiminnan ja palveluiden suunnitteleminen ja kehittäminen.
5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteri voi sisältää seuraavan ryhmittelyn mukaisia tietoja yritysten, yhteisöjen ja asiakasyritysten päättäjistä ja yhteyshenkilöistä, palveluprosessien osallistujista sekä muista sidosryhmistä:
Nimi, tehtävänimike (ml. työnkuva), yritys, puhelinnumero, sähköpostiosoite, postiosoite
Kiinnostus- ja profilointitiedot
Asiakaspalautteet ja yhteydenotot
Rekisteröidyn itsensä antamat tiedot (esim. rekisteröidyn ammatilliset kiinnostuksen kohteet)
Tieto henkilön osallistumisesta Bridge Impact Oy:n palveluprosesseihin
Muut mahdolliset Bridge Impact Oy:n palveluiden edellyttämät tiedot
Asiakkaan ilmoittamat tarjonnanestotiedot
Muut rekisterin käyttötarkoituksen kannalta tarpeelliset tiedot
6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet
Henkilörekisteriin merkittäviä tietoja hankitaan säännönmukaisesti rekisteröidyiltä itseltään puhelimitse, verkossa, tapaamisissa, asiakastilaisuuksissa tai muilla vastaavilla tavoilla. Tietoja voidaan kerätä ja ylläpitää myös yleisesti saatavilla olevista tietolähteistä, kuten yrityksen verkkosivuilta, palveluntarjoajilta, julkisista ja yksityisistä rekistereistä.
7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset
Rekisterinpitäjä voi luovuttaa tietoja alihankkijoinaan käyttämille kolmansille osapuolille. Henkilötietojen käsittely tapahtuu pääosin Euroopan talousalueella. Jotkin yhteistyökumppanimme voivat käsitellä tietoja EU:n ulkopuolella. Kaikki palveluntarjoajat ovat sitoutuneita noudattamaan EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimuksia.
Rekisterinpitäjä ei luovuta Asiakkaiden tai Päättäjien henkilötietoja ulkopuolisille, ellei kyseessä ole tietojen luovutus lainsäädännön vaatimusten tai viranomaismääräysten mukaisesti.
8. Rekisterin suojauksen periaatteet
Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Asiakas- ja henkilötietoja sisältävän järjestelmän käyttöön ovat oikeutettuja vain ne työntekijät, joilla työnsä puolesta on oikeus käsitellä asiakastietoja. Kullakin käyttäjällä on oma käyttäjätunnus ja salasana järjestelmään.
Tiedot kerätään tietokantoihin, jotka ovat palomuurein, salasanoin ja muilla teknisillä keinoilla suojattuja. Tietokannat ja niiden varmuuskopiot sijaitsevat lukituissa tiloissa ja tietoihin pääsevät käsiksi vain tietyt ennalta nimetyt henkilöt. Säilytämme henkilötietoja niin kauan kuin henkilötiedon käyttötarkoituksen vuoksi on tarpeellista. Asiakas- ja päättäjärekisterissä olevat henkilötiedot poistetaan, kun markkinointitoimenpiteisiin käytettävä tieto on tunnistettu vanhentuneeksi tai tavoittamattomaksi.
9. Tarkastus- ja poisto-oikeus
Rekisteröidyllä on lainsäädännön mukaisesti oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja henkilörekisteriin on tallennettu. Tarkastuspyyntö (ml. pyyntö tietojen poistosta) on tehtävä kirjallisesti ja silloin lähetettävä allekirjoitettuna rekisterinpitäjälle yllä mainittuun osoitteeseen. Yhden tarkastuspyynnön käsittely vuodessa on rekisteröidylle maksutonta.
10. Korjausoikeus
Rekisteröidyllä on lisäksi oikeus vaatia rekisterissä olevan virheellisen tiedon korjaamista. Tietojen korjauspyynnössä on yksilöitävä korjattava virhe ja ilmoitettava korjatut tiedot. Korjauspyyntö on tehtävä kirjallisesti ja silloin lähetettävä allekirjoitettuna rekisterinpitäjälle yllä mainittuun osoitteeseen.
11. Muut oikeudet
Rekisteröidyllä on oikeus kieltää itseään koskevien tietojen käyttö suoramainontaa sekä markkina- ja mielipidetutkimusta varten. Tällainen kielto voidaan antaa milloin tahansa rekisterinpitäjälle yllä mainittuun osoitteeseen tai esimerkiksi poistumalla postituslistalta markkinointiviestissä ohjeistetulla tavalla.
12. Muutokset tietosuojaselosteeseen
Parannamme ja kehitämme palveluitamme ja verkkosivustojamme jatkuvasti, joten tietosuojaselosteisiin saatetaan ajoittain tehdä muutoksia. Päivitämme uuden selosteen internetsivuillemme ja merkitsemme siihen päivityksen ajankohdan. Lue tietosuojaseloste aika ajoin, jotta saat ajantasaista tietoa mahdollisista muutoksista.
Päivitetty 5.6.2023.
TIETOSUOJASELOSTE – TYÖNHAKIJAT
Bridge Impact Oy:n suorahaku- ja vuokrajohtajatietokanta
Yleisen tietosuoja-asetuksen (679/2016/EU) 13 ja 14 artiklojen mukainen tietosuojaseloste.
1. Rekisterinpitäjä
Bridge Impact Oy
Y-tunnus: 2990856-5
Kornetintie 3, 00380 Helsinki
privacy@bridgeimpact.fi
2. Rekisteriasiat
Tietosuoja-asioista vastaavamme vastaa viimeistään kahden arkipäivän kuluessa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin. Ota yhteyttä osoitteeseen privacy@bridgeimpact.fi.
3. Rekisterin nimi
Bridge Impact Oy:n suorahaku- ja vuokrajohtajatietokanta.
4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Tietokannan henkilötietoja käytetään Bridge Impact Oy:n suorahaku- ja vuokrajohtaja toimeksiannoissa.
Henkilötietojen käsittelyn tarkoituksena on suorahaku- ja vuokrajohtaja-asiakkaiden ja Bridge Impact Oy:n välisten sopimusten ja toimeksiantojen toteuttaminen. Lisäksi käsittelyn tarkoituksena on ehdokkaiden tätä tarkoitusta varten omalla suostumuksellaan luovuttaminen tietojen säilyttäminen tulevia toimeksiantoja varten.
Henkilötietojen kerääminen perustuu ehdokkaan suostumukseen (avoimet tai tiettyyn tehtävään kohdistetut hakemukset) tai oikeutettuun etuun. Suorahakua ja vuokrajohtaja liiketoimintaa harjoittavien yritysten liiketoiminta perustuu sopivien kandidaattien etsimiseen markkinalta ja heidän esittelyyn toimeksiantajille eli tahoille, joilla on avoin työtehtävä täytettävänä ja halu tarjota työsuhdetta tehtävässä menestymisen kriteerit täyttäville henkilöille. Suorahaku- ja vuokrajohtajayritykset katsovat liiketoimintansa vuoksi heillä olevan oikeutettu etu henkilötietojen käsittelyyn, joka pohjautuu kandidaattien ja suorahakuyritysten merkitykselliseen ja asianmukaiseen suhteeseen.
5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteri sisältää henkilöiden omalla suostumuksellaan luovuttamaa tietoa sekä julkisesti saatavilla tai hankittavissa olevista lähteistä kerättyä tietyn toimeksiannon toteuttamista varten tarpeellista tietoa (oikeutettu etu).
Rekisteri voi sisältää seuraavan ryhmittelyn mukaisia tietoja henkilöistä:
nimi, syntymäaika, puhelinnumero, sähköpostiosoite, postiosoite
työ- ja koulutushistoriaan liittyvät tiedot
ammatillisiin kiinnostuksen kohteisiin ja työllistymistoiveisiin liittyvät tiedot
henkilön cv ja mahdollisesti hakemus tai saateteksti
muut rekisterin käyttötarkoituksen kannalta tarpeelliset tiedot
toimeksiannon etenemiseen liittyvät tiedot kuten lokitiedot viestinnästä ja tapaamisista
Rekisteröidyn tietoja säilytetään kaksi vuotta hakemuksen jättämisestä tai tietojen tallennusluvan saamisesta.
6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet
Rekisteröidyn itse omalla suostumuksellaan luovuttamat tiedot kuten cv ja avoin hakemus sekä puhelimitse, tapaamisissa ja verkossa käydyissä keskusteluissa suullisesti annetut tiedot ammatillisesta taustasta ja sijoittumistoiveista.
Oikeutetun edun perusteella julkisista lähteistä kerätyt tietyn suorahaun toteuttamisen kannalta tarpeelliset tiedot. Käytettäviä julkisia lähteitä ovat esimerkiksi avoimet verkkosivut ja käyttäjäoikeuksin suojatut ehdokas-, yritys ja toimialatietoa sisältävät tietokannat ja palvelut.
7. Henkilötietojen säilytysaika
Rekisteröidyn ehdokkaan henkilötietoja säilytetään kaksi (2) vuotta hakemuksen jättämisestä tai siitä, kun ehdokkaalta on varmistettu lupa jatkaa tietojen säilyttämiseen. Tietoja voidaan käsitellä myös muiden mahdollisten asiakasyrityksille toteutettavien rekrytointitoimeksiantojen yhteydessä rekisteröidyn suostumuksella. Tarvittaessa tietoja voidaan säilyttää yhdenvertaisuuden toteuttamiseksi tai sen asianmukaisen toteuttamisen näyttämiseksi lakiin perustuvan velvoitteen nojalla yllämainittua ajanjaksoa kauemmin. Mikäli henkilö tulee valituksi asiakasyrityksen tehtävään, tietoja voidaan säilyttää pidempään.
8. Säännönmukaiset tietojen luovutukset
Henkilön itsensä tiettyä suorahakua varten antamat tiedot luovutetaan myös suorahaun toimeksiantajalle (työnantajalle). Luovutuksen yhteydessä myös toimeksiantajasta tulee rekisterinpitäjä näiden tietojen osalta.
Rekisterinpitäjä luovuttaa tietoja alihankkijoinaan käyttämille kolmansille osapuolille. Vastaaja hyväksyy tämän luovuttaessaan tietoja. Henkilötietojen käsittely tapahtuu pääosin Euroopan talousalueella. Jotkin yhteistyökumppanimme voivat käsitellä tietoja EU:n ulkopuolella. Kaikki palveluntarjoajat ovat sitoutuneita noudattamaan EU:n tietosuoja-asetuksen vaatimuksia.
Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tai käytetä muihin toimeksiantoihin ilman tietojen antajan lupaa, ellei kyseessä ole tietojen luovutus lainsäädännön vaatimusten tai viranomaismääräysten mukaisesti.
9. Rekisterin suojauksen periaatteet
Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Henkilötietoja sisältävän järjestelmän käyttöön ovat oikeutettuja vain ne työntekijät, joilla työnsä puolesta on oikeus käsitellä ehdokastietoja. Kullakin käyttäjällä on oma käyttäjätunnus ja salasana järjestelmään.
Tiedot kerätään tietokantoihin, jotka ovat palomuurein, salasanoin ja muilla teknisillä keinoilla suojattuja. Tietokannat ja niiden varmuuskopiot sijaitsevat lukituissa tiloissa ja tietoihin pääsevät käsiksi vain tietyt ennalta nimetyt henkilöt. Henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin henkilötiedon käyttötarkoituksen vuoksi on tarpeellista.
10. Tarkastus- ja poisto-oikeus
Rekisteröidyllä on lainsäädännön mukaisesti oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja henkilörekisteriin on tallennettu. Tarkastuspyyntö (ml. pyyntö tietojen poistosta) on tehtävä kirjallisesti ja silloin lähetettävä allekirjoitettuna rekisterinpitäjälle yllä mainittuun osoitteeseen. Yhden tarkastuspyynnön käsittely vuodessa on rekisteröidylle maksutonta.
11. Korjausoikeus
Rekisteröidyllä on lisäksi oikeus vaatia rekisterissä olevan virheellisen tiedon korjaamista. Tietojen korjauspyynnössä on yksilöitävä korjattava virhe ja ilmoitettava korjatut tiedot. Korjauspyyntö on tehtävä kirjallisesti ja silloin lähetettävä allekirjoitettuna rekisterinpitäjälle yllä mainittuun osoitteeseen.
12. Muutokset tietosuojaselosteeseen
Parannamme ja kehitämme palveluitamme ja verkkosivustojamme jatkuvasti, joten tietosuojaselosteisiin saatetaan ajoittain tehdä muutoksia. Päivitämme uuden selosteen internetsivuillemme ja merkitsemme siihen päivityksen ajankohdan. Lue tietosuojaseloste aika ajoin, jotta saat ajantasaista tietoa mahdollisista muutoksista.
Päivitetty 5.6.2023.