Tiedote: Maailmanlaajuinen suorahakutoimija kiinnostui suomalaisesta Capability Design™ -metodista

Globaali johdon suorahakuverkostoSpenglerFox on solminut maailmanlaajuisen kumppanuussopimuksen suomalaisenkyvykkyystoimiston Bridge Impactin kanssa.

Noin 40 maassa toimiva suorahakuverkosto SpenglerFox vahvistaa kansainvälistä kumppaniverkostoaan Suomeen. Yhtiö on hiljattain solminut kumppanuussopimuksen Bridge Impactin kanssa.

“Asiakkaamme odottavat meiltä uraauurtaviaratkaisuja kaikkialla maailmassa. Meidän on oltava sekä joustavia ettäketteriä. Vaatimustasomme kansainvälisille kumppaneillemme on korkea ”,taustoittaa SpenglerFoxin kumppanuuksista vastaava johtaja Peter Szabo.

Suomen ensimmäisen kyvykkyystoimiston, BridgeImpactin mukaan yritysten strategia toteutuu vain, jos henkilöstöllä on oikeatkyvykkyydet sen toteuttamiseksi. Yhteistyö globaalin verkoston kanssamahdollistaa suomalaisen Capability Design™ -metodin hyödyntämisenkoulutuksissa, suorahaussa, sisäisissä rekrytoinneissa ja urasuunnittelussa nytmyös kansainvälisesti.

Kyvykkyysmallin keskiössä on strategia

Kyvykkyystoimiston palveluihin turvaudutaan erityisesti strategiauudistustenyhteydessä, mutta myös muissa muutostilanteissa kuten avainhenkilöidenrekrytoinneissa.

“Selvitämme mitkä ovat strategian toteutumisenkannalta kriittisimmät kyvykkyydet onnistumisen varmistamiseksi. Työntekijöidenkyvykkyyksien on oltava linjassa tavoitteiden kanssa”,sanoo Bridge Impactin osakas Kari Paananen.

Kun SpenglerFox päätti laajentaa verkostoaanSuomeen, oli Bridge Impact luonnollinen valinta kumppaniksi.

”Yhteiset arvomme, heidänyrittäjähenkisyytensä ja innovatiivinen Capability Design™ -metodinsa sopivattäydellisesti tapaamme toimia ja lähestyä asiakkaita. Olemme iloisia siitä,että saimme Bridge Impactin kumppaniksemme”, toteaa Peter Szabo.

Yhteistyöhanketta on edistänyt myös innovaatiorahoitusta jakansainvälistymispalveluita tarjoava BusinessFinland.

Lue muiden kokemuksia Capability Design™ -metodista.

Lisätiedot:

Kari Paananen

Bridge Impact Oy

kari.paananen@bridgeimpact.fi

Edellinen

Ambientia nosti myynnin ambitiotasoa Capability Design™ -metodin avulla

Seuraava

Zmartalla muutos on osa kasvutarinaa